default-header Michaëldagen 2024-Bijeenkomsten - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

Michaëldagen 2024

Startdatum
27 september 2024
Einddatum
29 september 2024
Prijs per persoon
€95,00

Michaelsdagen_-_bijgesneden Michaëldagen 2024-Bijeenkomsten - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

Locatie Michaëldagen

Achter de schermen zijn we al een tijdje hard aan het werk met de Michaëldagen, die zullen plaatsvinden op 27-29 september. We kunnen jullie alvast verklappen waar het dit jaar zal plaatsvinden; namelijk op de mooie Anna’s Hoeve in Epe! Op deze zorgboerderij zijn wij van harte welkom.

Tijdens de Michaëldagen 2024 richten we ons op de vraag: hoe kan ik vertrouwen op wat ik innerlijke  beleef en van daaruit tot handelen komen? We beschouwen dit innerlijk vertrouwen als een vuurtje dat kan oplaaien en verwarmen, of opbranden en uitdoven. Wanneer je enthousiast wordt, wordt het innerlijk vuur opgestookt, en wanneer je boos bent groeit het uit tot een nietsontziende vlam. Soms dooft het vlammetje bijna uit, en kruip je krachteloos onder de deken weg. Of, wanneer je iemand ontmoet die jouw innerlijke vuur weer weet aan te wakkeren.

Benieuwd naar het thema?

Lees meer op de website van de Michaëldagen.