default-header Verder Bouwen aan Ontmoeten & Initiatieven Zichtbaar maken-Bijeenkomsten - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

Verder Bouwen aan Ontmoeten & Initiatieven Zichtbaar maken

Startdatum
21 september 2024 10:00
Einddatum
21 september 2024 18:00
Prijs per persoon
€28,00

Perspectiefproject ronde ring

In navolging van twee mooie bijeenkomsten op 10 maart en 29 juni, heeft het Perspectiefproject Staan voor Leven en Dood nu op 21 september een volgende bijeenkomst georganiseerd waar wij verder willen bouwen aan de ontmoeting van mensen die de menselijkheid in de samenleving willen versterken en waar we hun initiatieven zichtbaar maken. Wij hopen met een flinke groep mensen een ochtend en middag samen te komen. In het bijzonder nodigen wij mensen van buiten de Antroposofische Vereniging uit om aan te sluiten, zij zijn meer dan welkom.

Om deze dag kostendekkend te maken vragen wij een bijdrage voor de bijeenkomst. Tickets kosten € 28. Dit is inclusief koffie, thee met lekkers, lunch en borrel aan het einde van de dag. Tickets zijn te koop via https://SVLD-doendag.eventbrite.nl. Mocht dit bedrag onverhoopt niet haalbaar zijn, dan is elk bedrag wat u kunt missen welkom en kunt u mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. om een korting te bespreken.

In de ochtend zullen wij elkaar ontmoeten en oefenen we op speelse wijze de waarneming van onszelf en die van de ander.

Heb jij een plan of initiatief om vanuit de brede antroposofische gedachte de menselijkheid in de samenleving te versterken? Of wil je daar juist meer van weten of erbij aansluiten of dit ondersteunen? In de middag is daar ruimte voor, zodat de aanwezigen (initiatiefnemers én geïnteresseerden) elkaar kunnen ontmoeten en samenwerking onderling kunnen versterken. Wij willen een ontmoeting mogelijk maken en vanuit oprechte interesse en voorbij het oordeel met elkaar in contact komen. Doe je mee?

We verheugen ons op een levendige en sprankelende dag en kijken uit naar jullie aanwezigheid op de Stichtse Vrije School in Zeist aan de Socrateslaan 24.

Hartelijke groet, mede namens Peter Vos, Marien Faasse en Heleen Weening,
Frouke Beekman